CSR to społeczna odpowiedzialność Biznesu.

Międzynarodowa Organizacja Standaryzacji (ISO) w 2010 roku opublikowała normę o nazwie ISO 26000. Jest to strategia zarządzania w której przedsiębiorcy dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne, aspekty środowiskowe czy relacje z różnymi grupami społecznymi.

Dzieje się tak, ponieważ czują i wiedzą, że na przedsiębiorcach spoczywa odpowiedzialność, nie tylko za to co dzieje się w ich biznesie, ale jaki ich biznes ma impakt na otoczenie.

Do tej normy zalicza się wrażliwość społeczna i chęć odpowiedzi na realne problemy konsumentów.

Oprócz oczywistego efektu zastosowania tego rodzaju strategii zarządzania jakim jest zdobycie zaufania klientów i umożliwienia mi utożsamiania się z marką możemy jednocześnie wypełnić ludzką chęć pomocy, którą pandemia uwypukliła. Większość ludzi w trakcie ciągnących się w nieskończoność lockdownów poczuła silną potrzebę jednoczenia się i wpierania.

Dzisiaj lepiej niż kiedykolwiek wiemy i czujemy jak istotne są relacje między ludzkie. W każdej formie. Spotkania rodzinne, wspólne wyjścia z przyjaciółki, uśmiech ekspedientki w warzywniaku. Jest to jeden z powodów utworzenia inicjatywy „Karta Crohna”. Ludzie są stworzeni do interakcji. A państwo niewielkim wysiłkiem jesteście w stanie to podarować ludziom dla których pierwszorzędnym działaniem przed wyjściem z domu jest utworzenie mapy w myślach „GDZIE MOGĘ SIĘ SWOBODNIE PORUSZAĆ” „Gdzie nie będę oceniany”?

Dołącz do nas i otwórz świat osobom z chorobami jelit!

Comments are closed.

Close Search Window
Skip to content